Kontakta oss

Intelligent Brands AB
Elektravägen 31, 126 30 Hägersten

På grund av rådande omständigheter tar vi inte emot några besök. Men du är varmt välkommen att lägga din order online!

Vanliga frågor

Kolla gärna här om svaret på din fråga finns här först

Jag ser inga priser, varför?

Globaltech säljer endast till godkända kunder som vi själva lagt in. Vänligen kontakta oss om du är intresserad av att bli kund hos oss!

Jag hittar inte det jag söker

Om du letar efter någonting som vi inte har i sortimentet så är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi kan ordna fram det mesta då vi har breda kontakter med tillverkare runt om i hela världen inom många olika affärsområden.

Hur hittar jag en tidigare order?

Gå in under ditt kundkonto genom att trycka på den lilla profilsymbolen i huvudmenyn. Där kan du se alla dina uppgifter samt tidigare beställningar inklusive status på pågående order.

Vad betyder: tillgänglig för restorder?

Detta betyder att vi inte har produkten i lager hos oss. Du är välkommen att kontakta oss för att veta när vi åter har den i lager igen. Beställningar kan alltid processeras ändå, men om du vill veta leveransstatus innan du handlar så är du varmt välkommen att höra av dig.

Kan man besöka er?

På grund av Covid-19 tar vi inte emot några besök alls. Så fort det är en betydligt lugnare smittspridning så kan vi åter med glädje ta emot dig på vårat lager så att du får klämma och känna på våra produkter!

Vad kan jag få för rabatter?

Vi strävar alltid efter att ge dig procentuell rabatt baserat på marknadsvärdet av våra produkter. Detta för att du ska kunna sälja produkten vidare till dina kunder till ett rimligt pris och ändå tjäna pengar.
Din rabatt baseras på ditt försäljningsled samt inköpskvantitet.